News

Do tekstów pochodzących z bloga - wszelkie prawa są zastrzeżone

niedziela, 31 grudnia 2017

Życiowe rewolucje


Od pięciu miesięcy nie napisałem na tym blogu ani słowa. Dzisiaj, w ostatnim dniu roku, chcę to nadrobić. Co więc działo się od lipca?
Otrzymałem opinię od psychologa, że nie jestem świrem, tylko osobą transseksualną. Zaniosłem swojej pani doktor wszystkie wyniki badań, dzięki czemu mogła wypisać mi receptę na hormony. Od 20 października sympatyczna pielęgniarka wstrzykuje mi ampułkę testosteronu (Omnadren) raz na trzy tygodnie. Miesiąc spędziłem w szpitalu, na oddziale chirurgii, z powodu paskudnej rany na nodze. A w ostatni piątek odwiedził mnie kumpel z Wrocławia. Przegadaliśmy cały dzień :)
Tak więc rok 2017 był w pewien sposób rewolucyjny, choć końcówka roku lekko wymknęła się spod kontroli. Mam nadzieję, że kolejny rok upłynie bez zdrowotnych komplikacji i znacznie przybliży mnie do spełnienia największego marzenia...
Czytelnikom mojego bloga życzę, aby w 2018 roku zrealizowali to, czego pragną najbardziej i żeby otoczeni byli wyłącznie przyjaznymi ludźmi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za dodanie komentarza :) Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.